Pentru inceput, va voi prezenta desenele mele facute in creion, apoi, pe al doi-lea blog puteti vedea picturile mele, si afla mai multe informatii.

Craniu(creion)

Craniu(creion)

Ghiocel(creioane pastel)

Ghiocel(creioane pastel)

Assasin's creed 2(creion)

Assasin's creed 2(creion)

Caine(creion si bete de grafit)

Caine(creion si bete de grafit)

Trandafir(creioane colorate)

Trandafir(creioane colorate)

Sarpe(creion)

Sarpe(creion)

Altair(din Assasin's Creed,creion)

Altair(din Assasin's Creed,creion)

Porc(creion)

Porc(creion)

Ochi(creion)

Ochi(creion)

Peisaj(creioane pastelate)

Peisaj(creioane pastelate)

Floare(creioane pastelate)

Floare(creioane pastelate)

Pusca(creioane colorate)

Pusca(creioane colorate)

Va plac desenele mele?

miercuri, 2 decembrie 2009

Blog

Sper ca va place blogul meu. Puteti sa imi dati poze si idei despre ce as mai putea sa desenez. In curand voi mai pune desene pentru ca le-am dat cuiva care se pare ca nu are de gand sa mi le dea inapoi.

10 comentarii:

  1. foarte tari desenele :) ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. heyyy!!
    foarte frumoase pozele:*:*
    chiar ai talent.mama as vrea sa te vad..sunt curioasa cum arati acum ca in generala..nu mai zic..stii tu:*:*
    pupiiicccciiii:*:*:*
    >:D<
    felicitari!!!
    tine-o tot asa!!

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoase desenele. Continua si nu te lasa. Cind o sa-ti cistigi existenta din ele, o sa-mi cistig si eu de pe urma ta, pentru ca desenele pe care mi le-ai dat, nu le mai vezi. Le-am pus intr-un seif la banca.
    Cu stima si respect, Tantita

    RăspundețiȘtergere
  4. Marfa bai ai talent iti dau 1 leu pt aia cu cal dar nu o mai ai pe blog???
    bn iti dau 50 de bani pt trandafir si 75 de bani pt asasin ce zici faci afacere ????
    baga un buzz le moa daca esti de acord :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Privind aceste desene pe care le-ai postat,oricine isi poate da seama ca aici este vorba despre o persoana cu un talent deosebit. Un talent cu care te nasti. Acest talent nu ai cum sa il dobandesti in timpul vietii,daca nu te nasti cu el in sange. Eu cred ca o sa ai un viitor glorios daca urmezi aceasta cariera de artist.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc pentru incurajari...sper ca asa o sa fie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoase, felicitari! Chiar esti talentat. Astept sa pui si alte desene.

    RăspundețiȘtergere
  8. Pictor Cristi,
    Nu poti folosi si o tema ca de exemplu ce inseamna viata , reprezetando printr-o PICTURA?
    Astept acceasta pisctura.

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte frumoase desenele!si eu stiu sa desenez dar din pacate nu reusesc sa le fac chiar ca ale tale!

    RăspundețiȘtergere